FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena,
Funderar på att ge mig in i e-handelsbranchen men är lite vilse. Har ni några exempel på schyssta och enkla webshopar? Behöver lite inspiration. Vad kan man tänkas få betala för ett färdigt system inkl design? Open source kanske är ett alternativ om man lägger ut designen på entreprenad. Rör sig till en början om ett fåtal produkter, endast inom Sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En grej jag brukar göra när jag behöver inspiration till e-butiker är att kolla referenser på företag som jobbar med sånt. Ingen nämnd, ingen glömd och ingen egenreklam.
Annars är det väl bara att gå på en virtuell föntsershopping-runda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du inte tänkt att satsa stort så hyr en webshop. Du kommer igång direkt vilket är värt mycket. Eller gör du som jag gjorde, lär mig html och css och skapa en webbutik som är ren html/css och kör igång direkt och sen så beställer du en webshopp av några duktiga programmerare. I html/css shoppen kan du enkelt ta emot beställningar via någon gratis tjänst som erbjuder formulär där kunder kan skriva ner vad dom vill ha. Har tagit emot 1500 beställningar hittills på det sättet.
stylingwebben.se << så gjorde jag från att inte kunna ett skit om html/css. och JA den är en riktigt pain in the ass att uppdatera ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|