FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker för kunds räkning webbhotell som inkluderar Wordpress i tjänsten.
Det skall vara en komplett installation, inte stympad som wordpress.com där man inte fritt kan välja themes och plugins. Och jag är inte ute efter ett webbhotell "där du lätt kan installera och uppgradera wordpress själv". Min kund kan, vill, kommer inte att göra det jobbet själv men behöver ändå följa med i uppgraderingar och säkerhetspatchningar. mvh ./stefan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mig veteligen kan man inte kombinera att man kan installera valfria plugins och themes själv, samtidigt som man har en underhållsfri wp installation. Det är som att försöka blanda olja med vatten, många plugins blir ju inaktuella och andra innhåller ju mängder med buggar.
Däremot finns det tjänster där man erbjuder en helt underhållsfri WP installation och där man försöker installera och testa plugins/templates efter önskemål. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om inte verkligen wordpress är kravet har one.com exempelvis en "3 klick" blogg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Man ska ju vara ganska tappad bakom vagnen om man inte kan hålla Wordpress uppdaterad själv nu för tiden. Det är ju bara ett klick från kontrollpanelen för att uppdatera
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi erbjuder wordpressajter med design o det som behövs och då ingår webbhotell ett år. Något sånt du söker?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Oseriöst för vem? Skulle en gratistjänst se mindre seriös ut om dom rekommenderar gratistjänster? Samt jag låter hellre en eventuell tjock reklambudget gå kunderna till del istället, så självklart ligger jag på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
- Binero
- City Network - Loopia EDIT: Missförstod nog det sista du skrev. Men om han inte klarar att installera det via dom ovan så kan han nog inte sätta på en dator heller. Senast redigerad av Webb den 2010-05-05 klockan 20:55 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|