FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Halloj!
prylforum.se säljes. rankar bra på "prylforum" på google (duh!). Säljes då jag inte orkar / lyckats få någon trafik till sidan. Har för mkt att göra. Inkluderat i försäljningen: domänen prylforum.se premium theme från rockettheme databasen med ett fåtal inlägg sidan har idag ca 10 unika besökare per dag. Startbud 2000kr Köp nu: 10000 kr Vi kör auktionsstuket fram till 9 maj 20:00. Säljes som privatperson / företag beroende vilket som funkar bäst för dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag vet inte riktigt men for mig kanns det som ett forum med mycket intressanta kategorier som faller mig i smaken, eftersom jag ar en tekniknord.
synd bara att du inte har den tiden/orken att lyfta fram forumet. en fraga har jag. nar startade du forumet? jag ser inlagg fran slutet pa februari och mitten pa mars men sen stoppar det. oppnade du forumet officiellt i slutet pa februari? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Startade forumet i slutet av februari. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är det man betalar för? Domänen och en layout? Antar att du inte har gjort detta forum själv.
Tror det är något nerladdat och sen att du har fixat till en template för det hela. Låter lite väll mycket för 2.000-10.000kr för ett forum med 19 användare? Jag skulle lika gärna kunna knoppa ihop ett eget under en kväll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det som man egentligen betalar för är domänen och layouten, ja. Men vill man starta ett prylforum har jag svårt att se att någon kan finna en bättre domän ![]() Tycker du inte att det är värt 2-10kkr så behöver du inte ens bemöda dig med att skriva det ? Det är väl bara att ignorera och skippa att bumpa tråden.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har du fått in något bud?
Om inte, skulle du kunna tänka dig sänka start budet? ![]() I så fall har du en intresserad köpare! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |