FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Jag övervägde att posta här istället för i Wordpress supportforum av den enkla anledningen att jag tycker medlemmarna här på WN är fantastiska och jag vill helst ha svar från er först ![]() Jo det är så att jag undrar om ni har någon lösning i form av bra plugins/konfiguration som möjliggör att låta besökarna posta en länk med beskrivning, som sedan visas på sidan. Likt existenz.se om jag ska ta till ett bra exempel. Har försökt leka lite i TDO mini forms men det pluginet är ju inte direkt avsett för det här, och är rätt så krångligt. Så jag uppskattar alla svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta kanske kan vara något?
http://wordpress.org/extend/plugins/formbuilder/ Har i ärlighetens namn inte läst så noga men verkar ju vara ett flexibelt verktyg för att bygga formulär till wp utan kunskaper om php eller html. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Contact form 7, slå på sen att du tillåter att wordpressa via epost. Då kan du konfigurera att kontaktforumläret som du satt upp skickar meddelandet tillbaka till wordpress och på så sätt får du en ny post.
Värt att testa iaf. Contact form 7 är bästa skiten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Smart spajk! Så långt borde jag ju ha tänkt också
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Supersmart! Gillar Contactform 7 starkt. Speciellt ajaxfunktionen som får det hela att verka så smidigt och snabbt.
Jag har lyckats sätta upp formuläret med valda rutor, och som det ska så skickas informationen till min email. Nu undrar jag hur jag skall få det till att posta ett inlägg med informationen. EDIT. Hittade själv ![]() // |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag får det dock inte att fungera. Jag använder one.com, och fast att jag anger pop.minadress.se, min email samt lösenordet till den så händer ingenting när man postar något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
pop är väl för att ta emot meddelanden? Du vill förmodligen skicka email, vilket jag tror är send.one.com
eller skickar du email till din server som sedan skapar en sida av det? Isf. kanske du kan testa imap.dindomän.com? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|