FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok det kanske är en bra tjänst, ska ge det en chans!
För en kortare domän för alla stressade som vill se allt några hundradelar snabbare kan du ju regga vptv.se, bara ett litet domäntips så här på torsdagsmorgonen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Trevligt! Saknar dock en sökfunktion eller filtrering. Kanske finns om man reggar sig, får prova det senare
![]() OT: vem vill se en hel säsong av keno? :S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra sida!
Men jag skulle bygga på designen, så folk lätt hittar och stannar kvar på sajten. Till exempel avgränsade färger, mer marginaler och indelningar samt tydliga rubriker/tv-kanalnamn. Varför inte göra sidan som en tv-tablå, fast där man kan klicka på programmets namn för att se det (istället för att sätta på TV;n och vänta på att det ska börja)? Om sidan skulle se ut mer som t.ex. www.kolla.tv (som jag gillar starkt) så skulle jag älska sajten =) Min synpunkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla kommentarer! Jag kommer att svara mer specifikt på dessa när jag får mer tid över.
Tänkte bara meddela att om du loggar in kommer det stå (NY) bakom de klipp som har lagts till efter du senast var online. Du kan nu också se svt's klipp utan att lämna sidan. Senast redigerad av ChristianCarlsson den 2010-04-16 klockan 19:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipset, tyvärr hann någon före.
Senast redigerad av ChristianCarlsson den 2010-04-17 klockan 04:39 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|