FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan alla.
Ni som söker en snygg och modern design till eran portfolio eller företagssida kan känna er lyckliga. Nu säljer jag av ett av mina senaste verk. Slut på säljarsnack och till fakta. Designen innehåller tre stycken .PSD som är detaljrika på lager och fint grupperade. - Startsida -- [BILD] - Portfölj -- [BILD] - Kontakt -- [BILD] Samt teckensnitt som tillhör. Designen är 100% unik, d v s inga hämtade färdiga ikoner eller penslar, färger m m. (Jag skapar alltid nya ikoner och övrigt till varje design) Jag demonstrerar på bilderna hur vissa länkar är aktiverade, tex "Portföljen" och "Facebookloggan" på startsidan. På portfölj-sidan så var det tänkt att vid musens svävande ovanför bilderna så dyker inforutan upp nedanför och stannar där medans musen är kvar. Jag designar alltid i åtanke för vilka javascript som finns att hämta gratis online för respektive funktion. Så om du har frågor om hur något kan/ska fungera så är det bara att fråga. w.studion är bara ett fiktivt namn. Jag börjar auktionen på: 200 kr (Minst 100kr per bud i höjning) Och den avslutas den 1 april kl 20:00. (Inga skämtbud tack!) Om ni vill avsluta auktionen tidigare kan ni erbjuda fasta bud via PM eller mail: [email protected] . Säljer som privatperson. Senast redigerad av kanton den 2010-03-29 klockan 16:09 |
|||
![]() |
![]() |
|
|