Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

mybet.se en ATF eller?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-02, 09:18 #1
posse posse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2006
posse posse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2006
Standard mybet.se en ATF eller?

Då var det kanske andra domänkapningen för i år eller ATF kallas det i sverige. Det gäller att man gör sin research innan man utan vidare bara helt fräckt registrerar en ledig domän i sverige. Detta mail fick jag i natt, mer går att läsa här http://www.afk.se/blogg om min första ATF för i år, gissa mot vem

mybet.se reggade jag 2007!

Dear Mr. Lindholm.

Referring the domain www.mybet.se we would like to inform you, that
the domain mybet.se was registered and is used unlawful.
It’s the obligation of any registrant to check if any third party rights may be hurt through a domain registration, which you should know as advisor.

Personal Exchange International Ltd. is the European Trade Mark owner of “mybet” see attached documents. myBet services are online and in use of several top level TLD´s like myBet.com. myBet.net, myBet.de etc. since 2003, which you could have easily checked.

We ask you to sign an agreement for the domain transfer free of charge to Personal Exchange International Ltd. until 07.03.2010.

If you do not agree or respond within the given time frame, we will use all legal steps and charge the full cost to you.
posse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017