FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Finns det någon här som vet vad som är riktigt angående subdomäner? Man får lite olika information från olika sidor. Detta tror jag är riktigt, men rätta mig gärna om det är fel. en subdomän räknas som en egen domän man kan ha olika subdomäner på olika servrar jag har förstått att det finns olika steg i domännamnen t.ex. så är blabla.com.au en subdomän till com.au ,stämmer det? Från några håll så sägs det att en subdomän rankar sämre organiskt i sökmotorerna , men hur kan det göra det om en subdomän räknas som en egen domän? Jag är tacksam för alla svar och all information som du har om subdomäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är tacksam för om du slutar spamma med samma fråga i olika forumdelar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Är det att spamma om man ställer likartade frågor på två olika ställen? Är samma människor över allt på forumet så att man kan skriva en fråga om domäner under SEO t.ex?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
en subdomän räknas som en egen domän
- Ja, men länkkraft osv förs till viss del vidare till subdomänen. man kan ha olika subdomäner på olika servrar - Ja, subdomäner kan pekas mot unika IP-adresser . jag har förstått att det finns olika steg i domännamnen t.ex. så är blabla.com.au en subdomän till com.au ,stämmer det? - Typ. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|