Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

SammaSmak.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-19, 13:20 #1
carlsund.se carlsund.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2010
carlsund.se carlsund.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2010
Standard SammaSmak.se

Hej! Har arbetat på www.sammasmak.se ett bra tag nu och har äntligen en första version av den online. Jag skulle vara väldigt tacksam över åsikter från er experter :-)

Det här är som sagt första versionen och jag har planerat att införa mycket mer funktioner i framförallt communityt under våren. Vad bör jag prioritera? Ett forum, kunna skicka meddelanden till varandra, kunna kommentera på fler saker, eller är det något annat som saknas? Sen skulle det vara intressant att veta hur tydlig ni tycker att sajten är. Jag har själv insett att det kan vara svårt att uppfatta om ett objekt är en film eller bok, så det måste jag förbättra.

Kort om sajten: Tanken är att man landar på startsidan och skriver in sina tre favoritböcker och sina tre favoritfilmer. Utifrån det får man ett sökresultat med liknande filmer och böcker, och användare med liknande smak. Registrerar man sig kan man ta del av communityt och följa andra med liknande smak, redigera databasen och betygsätta filmer och böcker för att på så sätt få en bättre matchning i framtiden.
carlsund.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017