Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domännamn och lite webb säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-01, 15:49 #1
beeimages beeimages är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
beeimages beeimages är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Standard Domännamn och lite webb säljes

Har lite domännamn, några med innehåll till salu. Lämna gärna bud till min mail.

Förkrök.se (forkrok.se ingår) – Tanken med det här projektet var att starta en community eller en mashup till partyfolk. Varför inte lägga upp populära låtar eller playlists från Spotify? Länkar till gästlistor på de populäraste nattklubbarna? Länkar till mingelsidor m.m

Lådvin.se (ladvin.se ingår) – En bra hemsideadress / Domän för vin. Jag har några intressenter som dock har lagt bud som har varit lite i underkant. Vem säger Bag in a box idag? Lådvin är det som gäller och därför är denna .se-domän klockren för den som vill bygga sig en sida/tjänst/portal om vin.

Liveodds.nu – En av de branscherna som omsätter mest pengar på internet måste ju vara poker och betting. Liveodds.nu skulle passa väldigt bra till ett bettingföretag, en oddsjämförelsetjänst m.m

Spikmatta24.se – Ingen har väl missat spikmattan? Kommer den fortsätta vara populär? Vid eventuell försäljning ingår domän, wordpress-sida samt content.

Delikatesser.net – Vill du sälja delikatesser på nätet? Detta är ett perfekt namn att bygga ett varumärke på. Ett domännamn som innehåller det huvudsakliga sökordet gör det lättare att sökordsoptimera (Läs test här).

Fair-trade.nu - Fair Trade eller Rättvis handel som det blir översatt till Svenska är ganska hett idag. Kan vara ett ganska bra domännamn att bygga något kul/bra/vettigt på?

Londonsidan.se – Bygg en reseguide till London. Jag skaffade den här adressen efter jag hade varit i London och jag märkte att det inte fanns någon riktigt bra guide.

Profilkläder.info – En hemsida som idag innehåller lite information om Profilkläder men behöver lite mer och ordentligare texter. Kommer med rätt medel hamna högt i sökresultaten. Behöver du en bra domän för profilkläder, köp den här. Om du äger ett företag som säljer profilkläder så är det perfekt att använda den här webbplatsen som en informationssida om profilkläder, sedan ser du bara till att lägga in länkar till din företagssida för att slussa de potentiella kunderna dit.

Tidning.cc - Skapa en sida där dina besökare kan köpa tidningsprenumerati0ner, skapa en tidning, kanske skapa en tjänst som samlar lokala nyheter på separata undersidor, ex: Lidingo.tidning.cc, Kalmar.tidning.cc osv.

Vinterdack.eu – Ett bra domännamn för dig som säljer däck eller om du vill starta en affiliatesida om vinterdäck. Det finns ett flertal försäljare kopplade till bl.a Tradedoubler som säljer vinterdäck.

Det som gäller för domänerna är bud och det skickas i ett mail till [email protected] .
Domänerna säljs av företag som har f-skattesedel. Bud som lämnas skall vara ex. moms och alla avgifter vid ägarbyte betalas av köparen.
beeimages är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017