FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag driver sidan www.laserfinder.se och vill gärna ha synpunkter på den, positiva som negativa, men framförallt har jag en fråga kring namnet, historien är denna: jag började med att importera avståndsmätare till Sverige, och det gick mycket bra, eftersom det gjorde det, tänkte jag att jag skulle utöka sortimentet med fler artiklar, i samma och liknande genre, nu har det dock blivit så att namnet nästan känns missvisande eftersom avståndsmätarna, "laserfinders" eller "rangefinders" bara utgör en liten del av innehållet. Det finns mängder med jakt, outdoor och skytte-sidor, med väldigt skiftande namn, en del klockrena, som verkligen ger associationer, andra helt ovidkommande, men som ändå lyckats arbeta sig in och bli välkända. Nu funderar jag som sagt på ett namnbyte, någon som har antingen förslag på namn (helst lediga) eller förslag på hur jag bör fundera? Kanske kommer jag framgent också att satsa på t.ex fiske ... jag behöver något som går att växa i... Mkt tacksam för alla kommentarer! www.laserfinder.se |
||
![]() |
![]() |
|
|