FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej
Jag lägger in en till annons här på WN då jag har fått en mycket klarare bild över vad jag söker: En erfaren utvecklare vars kompetens ligger på kodningssidan av WPMU, t.ex: göra egna plugins, modifiera andra, koda mot API i säkra miljöer som du skapar. Givetvis hanterar du andra system än WP men för detta projektet komma vi att använda det. Du bör ha f-skattsedel, betalning sker per överenskommelse (antingen per timme eller fast för ett helt projekt) Om du har vad jag letar efter och jag blir nöjd med vårt samarbete i detta första projekt kommer möjlighet till fler uppdrag vara mycket stor. Ser fram emot att läsa ditt mail eller PM där du inkluderar: Kort presentation om dig CV, eller portfölj om du jobbat eget vilka tekniker du hanterar, samt på vilken nivå intressen när det gäller webben i övrigt Arbetet kommer (åtminstonde inledningsvis) ske genom att du arbetar där du vill (hemma, café etc.) och att vi möts hyffsat regelbundet för att stämma av och planera lite. Har inga kontor ännu ![]() Med Vänlig Hälsning Peter |
||
![]() |
![]() |
|
|