FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Någon mer än jag som har problem med Telefix? Jag har använt den tjänsten i många år men nu är det nåt riktigt illa där.
Först så verkar det inte som de vill betala ut pengar, enligt deras system så är utbetalningarna från mina konton gjorda för snart 2 månader sedan. 2 fakturor är fortfarande obetalda trots att 40 dagar har passerar för länge sedan. Telefix verkar ha lite svårt att svara på mail med. Skickade nu 3 mail och inget svar på något av dessa. Nu ser jag att de har stängt av ett av mina konton. Utan att meddela mig det eller prata med mig om det innan avstängning. Det har funnits lite pengar på kontot så jag undrar hur de tänker. Om de ens kan stänga av ett konto helt utan anledning. Det ska bli kul att se vad som händer nu. Får väl skicka mina fakturor på inkasso denna gången om inga svar kommer. Dessutom ska jag be min jurist undersöka saken om det är ok att stänga mitt konto utan vidare. Ser någon av de som driver sidan inlägget så förklara gärna, annars vill jag varna för att använda deras system Dåligt av Telefix! |
|||
![]() |
![]() |
|
|