FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ska köpa ny mobil till frugan, men har ingen som helt koll på vad man ska köpa.....
Är det ngn som har förslag på vad för telefon man kan tänka sig. Pris inte mer än 6k viktigt att ljud (högtalare, mic) är 100%. Hon har idag en touch från samsung som där ljudet är brusigt. Lull lull är inte så viktigt mer än att den ska gå att koppla ihop med outlook kalendern. Så förslag på telefoner som kan passa... Kanske någon här som vill sälja sin telefon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En iPhone will do the job.
Du hittar en iPhone 3G på blocket för runt 3 000 - 5 000 kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
N900 är en otroligt bra telefon. Sony Ericsson X10 känns också som ett bra val.
Annars finns Nokia N97 som jag har, som jag dessutom är väldigt nöjd med. iPhone hade inte jag valt idag. Finns så många andra, nya balla telefoner som kan göra så mycket mer.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag älskar min iphone, rekommenderas
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
iPhone 3G lär duga, hon lär inte behöva en 3GS, man märker inte av det som är nytt i den så mycket.
Jag har ingen bra koll på SE eller Nokia marknaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ljudmässigt (och som telefon sett) är Nokia 5800 XpressMusic en riktigt fin telefon. Pris ca 3000 kr och är ett alternativ till iPhone som är ett par tusen kr dyrare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
På rutin vill jag inte rekommendera iPhone, då det är en dålig mobil ur många synpunkter.
Skulle tipsa om Sony Ericsson Satio, men den har inte så bra högtalare. Så mitt tipsa är: Nokia 5800 XpressMusic. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Nokia N97 Love it!!!
Skulle inte kunna leva utan qwerty tangentbordet längre. Bra kamera, bra bild, bra ljud. Hittar inget att klaga på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Iphone 3GS rekomenderar jag.
|
|||