FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag letat och letar. Men jag hittar inget nätverk som enkelt bara kan ge mig en kod som jag kan slänga upp som en topbanner på ebooksbay.org. Jag vill ha ett internationellt nätverk som funkar typ som piratebays anonnser. om det kommer in en svensk besökare så anpassas annonsen för det och kommer det in en amerikansk så anpassas den för det. Jag har testat att lägga upp en adbrite banner men det visas inte en ända anonns där?! (gör jag nåt fel) Snälla kan någon bara headhunta mig eller bara ge mig ett tips. Jag har cirka 6-8000 unika om dagen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Signa dig hos rightmedia.com Vill du bara ha ett nätverk så testa cpx interactive ... alltid betalat perfekt till mig via PP varje månad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
sry, http://direct.rightmedia.com/ är sidan för publishers, lite jobbigt hitta på frontpage.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack så mycket, Jag ska testa det.
Vad är fördelarna/nackdelarna med detta program? Något man ska tänka på när man går med? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad har folk för erfarenhet av adbrite? jag blev medlem där för en 2 veckor sedan med ebooksbay.org och jag har fortfarande inte lyckats få min site att visa annonser.
Gör jag något fel? ska man bara vänta på att någon letar upp en och väljer att annonsera hos en? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|