FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå där!
Jag har en pokerblogg och vill marknadsföra denna, det blir riktigt svårt då inte många godkänner gambling-annonser. Jag vill helst inte registrera mig till en affiliatesajt då detta innebär en alldeles för stor månadskostnad i förhållande till budget. Med Facebook och Google slipper man detta, men dessa nekar dessa slags annonser. Dessa nekar poker: - Facebook Ads - Google Adwords Dessa godkänner: - Affiliateprogram Några andra förslag? Tacksam! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Flashback?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du kontaktar sajter direkt så kommer de flesta att godkänna pokersidor. Finns hur många pokersidor som helst här i Sverige där du kan ha en annons eller försöka få till samarbete.
Själv tar jag emot alla spelbolag som vill annonsera hos mig (sportsajter). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det kan innebära vissa problem med lagen, därför undviker många denna typ av annonser. Mer seriösa webbplatser vill ju inte heller ha med exempelvis sex, spel eller alkohol att göra.
Kontaktar du enskilda webbplatser som du ser som intressanta så hittar du säkerligen några som vill ta emot din annons. Rena textlänkbyten kan ju också vara bra om du är precis ny.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-09-15 klockan 11:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill inte seriösa sajter ha med spel o alkohol att göra? Alla sportsajter i Sverige har te.x spelreklam o dem är seriösa. Aftonbladet är ju en hyfsat seriös tidning och dem har ju mängder med alkohol?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan får ju de som säljer annonsplats självklart neka dessa annonser av t.ex. etiska skäl. Senast redigerad av kw_wasabi den 2009-09-22 klockan 03:40 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|