FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är något visst med dessa onsdagar.
Besöken på mina sidor ligger långt under övriga vadagar i veckan och har gjort så länge. Vad är det som händer på onsdagar? Några andra som också har dålig statistik på Onsdagar. Ghaa.. hatar onsdagar... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
efter en snabb check i statestiken kan jag konstatera att onsdagar är den veckodag som jag har överlägset flest besökare på min sida, mitt "unika besökare/dag-rekord" inträffade även det på en onsdag!..
... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dåliga tv-program?
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samma här, måndag och onsdag är bästa dagar för mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Måndag, Tisdag, Onsdag, Tordag/Söndag. Fredag, Lördag
Så är populariteten på mina sidor. Lördagar är helt värdelösa. På senare tid har tisdagarna börjat komma lite starkare än måndagar faktist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tisdagar och torsdagar för mig
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Tuesday 14.54% Wednesday 14.07% Thursday 13.59% Friday 12.08% Saturday 14.16% Sunday 16.83% Ovanstående % är baserat på lite under 53 miljoner besök under perioden Apr till Sep i år. Fredag är riktigt illa och Söndag är överlägsen på just denna tv-relaterade sida. Jag tror iofs att ovanstående visar mest när svenskarna har tid att surfa. Statistiken generellt på våra siter visar att vår reklam har surfarna tid med på söndagar och måndagar. Köps produkter däremot görs mest på måndagar och tisdagar.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Din kundkrets går väl ut och super på lill-lördagen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Exakt...som föregående inlägg... Fast min kundkrets som är i krogåldern kör hårt på onsdagar..
Tors, lör, sön borde vara bäst för min del eftersom man lätt man bli bakiskåt och då surfar på nätet efter min sida. Men så är verkligen inte fallet... Mycket konstigt det här med sales/veckodag... B.T.W. WN moderatörer, eftersom jag absolut inte vill bli utslängd från WN så kan ni väl tala om om min avatar är stötande eller mina inlägg är värdelösa. WN är den site jag ägnar flest timmar per dag åt.. Tänker på era nyuppdaterade regler för postings... Min avatar är ju en stringbikini i close up med ett S som i Sneaky, men jag sysslar ju med (kankse) stötande sidor??.. Jag gillar min avartar=vill behålla..Och som i mitt tidigare inlägg i samma ämne..alkocheck för att kunna posta borde brukas. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är allmänt känt. Citat från Mickey Rourke i den något konstiga 80-talsthrillern Angel Heart:
"Today is wednesday, it's ANYTHING CAN HAPPEN DAY..." |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|