Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbhotellswebmasters se hit här har ni en kund!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-24, 01:02 #1
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
Kan ni tillgodose dessa behov så var så reklamaktiga ni vill i svaren på tråden för jag behöver verkligen ett webbhotell:

ALLT som behövs för att jag ska vara glad:

-Möjlighet att koppla flera domäner till olika mappar
-Snabba sidladdningar
-Åtminstone 50 mb utrymme
-(Mail behövs inte det har jag annan admintration för)
-Helst: möjlighet att direktansluta till sql
-Möjlighet att pröva innan binder upp sig alltför länge, dvs helst kort bindningstid eller en gratis provvecka!
-Servrar i Europa
-Hög tillgänglighet

Vet att surftown erbjuder det här för 63 kr i mån inkl moms. Hemsida.net verkar också ha likartat erbjudande. Mellan 50 och 150 per månad inkl moms är budgeten.
demomusic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-24, 04:28 #2
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Citat:
Originally posted by demomusic@Nov 24 2004, 02:02
Kan ni tillgodose dessa behov så var så reklamaktiga ni vill i svaren på tråden för jag behöver verkligen ett webbhotell:

ALLT som behövs för att jag ska vara glad:

-Möjlighet att koppla flera domäner till olika mappar
-Snabba sidladdningar
-Åtminstone 50 mb utrymme
-(Mail behövs inte det har jag annan admintration för)
-Helst: möjlighet att direktansluta till sql
-Möjlighet att pröva innan binder upp sig alltför länge, dvs helst kort bindningstid eller en gratis provvecka!
-Servrar i Europa
-Hög tillgänglighet

Vet att surftown erbjuder det här för 63 kr i mån inkl moms. Hemsida.net verkar också ha likartat erbjudande. Mellan 50 och 150 per månad inkl moms är budgeten.
Ville papeka bara att hemsida.net och surftown kanske erbjuder detta i viss man, men du skall veta att kvaliten pa deras tjanster ar valdigt lag.

Dessutom maste du aven specificera trafiken du ar intresserad av. Surftowns "obegransat" ar ju inte sant, men de flesta seriosa aktorer satter en grans, som du maste specificera i din sokning.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-24, 11:34 #3
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Även fast reklamaktighet efterfrågas i tråden sä hänvisar jag till WN;s regler om reklam, tillika gäller reklam per pm.

Kika i vår webbhotellguide, där finns flertalet webbhotell, kontakta dom per pm/e-post/mail/telefon om du önskar ytterligare info.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-24, 12:53 #4
martinh martinh är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 181
martinh martinh är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 181
Hej
Om jag var du skulle jag hellre satsa på nåt "seriösare" hotell än surftown och liknande.
Har du testat att fråga omkring om sponsring? Jag har/hade/kommer att ha en liknande sida som demomusic och efter att ha frågat runt lite fick jag sponsrat utrymme.
Om inte det så borde det gå att anpassa efter dina krav. Snacka med "cheferna", värt ett försök!

Mvh
Martin H
martinh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-25, 00:19 #5
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
Citat:
Originally posted by martinh@Nov 24 2004, 13:53
Hej
Om jag var du skulle jag hellre satsa på nåt "seriösare" hotell än surftown och liknande.
Ja, isåfall vad är ett seriösare webbhotell? Vill inte längre vandra runt och gå på webbhotellen egna sajter eller tveksamma internettest, utan rekommendationer helst.
demomusic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-25, 00:41 #6
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by Decibel@Nov 24 2004, 12:34
... hänvisar jag till WN;s regler om reklam, tillika gäller reklam per pm ...
Precis, våra regler är enkla, vi har massor med duktiga webhostleverantörer här som är medlemmar, mer eller mindre alla skriver informativa inlägg utan fokus på det egnaföretaget, alla spelar efter samma vilkor, vilket gör att regeln inte har några undantag, tycker du nån skriver vettiga inlägg kolla dennes profil och du hittar företaget medlemmen representerar.

Sök på WN och läs inläggen och läs medlemmarnas signaturer eller profiler så kommer du hitta vad du söker, dock är jag iofs osäker på om någon erbjuder testperiod och det skall du själv också försöka unvika för att inte förvilla sökmotorer osv ...

Uppmana inte WN's medlemmar att göra reklam i trådar förljer dem reglerna kommer du inte få några svar, det du kan göra är att tydligt skriva att du önskar offerter till din PM box här på WN.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-25, 03:32 #7
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 23
Citat:
Originally posted by Decibel@Nov 24 2004, 12:34
Även fast reklamaktighet efterfrågas i tråden sä hänvisar jag till WN;s regler om reklam, tillika gäller reklam per pm.

Kika i vår webbhotellguide, där finns flertalet webbhotell, kontakta dom per pm/e-post/mail/telefon om du önskar ytterligare info.
Jag har letat i så många guider och kollat på så många olika webbhotells hemsidor. De flesta verkar antingen ta ut massa extra priser för triviala saker eller vara alldeles för dyra jämfört med andra. Dessutom är det nästan ingen som skryter med vilka kunder de har, och _om_ de gör det så får man inte veta vilken kontotyp etc de har.

Jag önskar fortfarande att webbhotellsgurus eller vem som helst med erfarenhet av webbhotell (som ju alla på denna sida bör ha) svarar på denna tråd!
demomusic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-25, 11:40 #8
MickeY MickeY är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 53
MickeY MickeY är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 53
Du vill bl.a. koppla domäner ellerhur? satsa på en dedikerad server punkt slut, då får du din stabilitet osv osv.

riktigt billigt alternativ:
https://webcenter.spray.se/order/vds/options/
MickeY är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-25, 14:12 #9
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Jag har fått uppfattningen att man får betala rätt mycket för en dedikerad server för att också få vettig support. Annars brukar det ofta handla om att "det är din server, lös det som du vill".

Det finns webbhotell som tillåter dig att koppla i princip hur många domäner som helst till samma konto. Vi tar ut en extra avgift för den tjänsten medan andra har högre grundpriser och har inkluderat tjänsten från början.

Min personliga åsikt är att det är bättre med ett paket som innehåller det de allra flesta kunder vill ha och sedan erbjuda tilläggstjänster för det som ett fåtal vill ha. Det blir mer rättvist eftersom de som inte använder tjänsterna inte behöver betala för dem.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017