Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Censur i detta forum?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-16, 20:10 #1
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
Jag skrev tidigare idag ett inlägg där jag undrade om jx inte hade betalat telefonräkningen (ok kanske lite väl sarkastiskt, men jag blev förbannad)? Anledningen till detta var att jag möttes av hänvisningston när jag ringde nummret som finns på deras hemsida. Snabbt som ögat var det någon som svarade mitt inlägg med att man inte skulle skapa fler trådar om jx, bla, bla, bla. Kommer ej ihåg exakt vad som stod.

Nu är alltså detta inlägg borttaget. VARFÖR? Får man inte ställa frågor i detta forum som handlar om vissa webbhotell? Min tråd gick ju ut på att jag inte kunde nå supporten via telefon och undrade lite försiktigt om någon visste nummret. Det handlade inte om att klanka ner på det ovan nämda webbhotellet. Tvärtom undvek jag att skriva VARFÖR jag behövde komma i kontakt med dem. Det borde ju vara av allmänintresse att få reda på vad som är bra och vad som är dåligt med webbhotell, då det förekommer hur många aktörer som helst. Och att just jx har förekommit lite väl mycket kanske beror på vissa omständigheter vad vet jag.

Jag kan ju passa på att nämna något possitivt:
jx mailsupport fungerar alldeles ypperligt. Jag har kontaktat den ett flertal gånger och alltid har snabba svar levererats. Några gånger redan efter 5min.

Hade jag lugnat mig ett kort ögonblick idag hade jag aldrig uppmärksammat teleproblemet. Jag skickade ett mail ang problemet och fick ett mycket snabbt svar där jag informarades om problemets orsak, men som de flesta andra är jag ganska otålig för vissa typer av problem.

Tjing tjong hälsar Fredde
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017