Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbdesigner sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-23, 12:20 #1
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
Jag letar efter en duktig webbdesigner som klarar av att editera ett template till en webbshop med minimala förändringar i HTML-koden. Det som skall utföras är av enklare natur (initalt). Det finns en färdig site med CSS som man kan utgå från men jag föredrar om en helt ny design (bakgrunder, färgsättning, logo) görs. Möjligheter till vidare samarbeten är goda vid lyckat projekt.

Uppgift:
Jobbet kommer att utföras genom att editera en css-fil på egen dator och mha tex firebug ändra sökvägen till den på min liveversion. Om så verkligen krävs har jag möjligheter att editera direkt i html-filer, men jag undviker helst detta. Det som efterfrågas är alltså grafik, färgval och en logo samt implementation via CSS till en färdig sida.

Uppdragsgivare: EF Hjalmar Wåhlander. Hör av dig till mig (Hjalmar Wåhlander) via email på eshopp [at] mjoelkbar.net med lite länkar till tidigare projekt. Det är viktigt för mig att du kan komma igång direkt så maila inte om du har mycket att göra tack!

Priside: ~3000-5000:- (du har f-skatt.... men är jag helt ute och cyklar prismässigt och du är grym så släng iväg ett mail ändå så kan vi diskutera vidare).
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017