Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker programmerare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-14, 11:25 #1
Deniz Deniz är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 2
Deniz Deniz är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 2
Standard Söker programmerare

Hej alla,

Jag och en vän har länge haft en affärsidé, som vi nu har bestämt oss för att implementera. Jag vill inte gå djupt in i idén i detta inlägg, men jag kan däremot säga att vi har ambitionen att skapa ett socialtnätverk som riktar sig till en specifik målgrupp.

Denna målgrupp tillhör även den gruppen av personer som är mest aktiva på internet idag. Som det ser ut idag, har dessa personer inte någon gemensam plattform som de använder, istället använder de sidor som i grunden inte är ämnade för de och således är deras behov inte tillfredställda. Jag vill också vara tydlig och säga att denna målgrupp är stor, jag skulle kategorisera alla äventyrsökare och folk som söker inspiration i denna målgrupp.

Jag vill vara ärlig och säga att jag inte tror att detta kommer att bli nästa Facebook, men tror däremot att sidan kommer bli tillräcklig stor för att göra alla som är delaktiga i företaget väldigt förmögna.

I med att vi söker oss till en specifik målgrupp, tror vi även att många företag utan tvekan skulle marknadsföra sig på denna plattform.

Jag vill också vara tydlig och säga att vi söker en partner. Vi båda är studenter (inom eko- och marknadsföring) för tillfället, och kan inte ge ersättning för arbetet som programmeraren utför. Vi söker en person som har lätt att arbeta i team, och har stora framtidsambitioner.

avslutningsvis vill jag också tillägga att samtliga kostnader kommer att täckas av oss, och att programmeraren inte behöver punga ut något.

Hoppas att någon är intresserad!!!
Deniz

Senast redigerad av Deniz den 2013-01-14 klockan 11:28
Deniz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017