Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Säljer DVD Arena

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-06, 13:30 #1
pikkenix pikkenix är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 198
pikkenix pikkenix är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 198
Hejsan alla!

Pga. husbygge och en kommande resa på 3 månader så har jag och Anders (båda delägare av DVD Arena) beslutat oss för att sälja DVD Arena (dvdarena.nu/se). Det är ett tungt beslut då många timamrs arbete ligger bakom och att utvecklingen på senaste tiden gått som den gjort, ökar försäljningen ca. 80% varje månad (december borträknat).
DVD Arena har funnits i ca. 1 år och har i dagsläget nästan 1500 kunder i databasen. Det är ett inarbetat varumärke och uppskattningsvis runt top 5 största dvdbutiken i sverige på nätet (vilket begrundas på min personliga uppskattning vilket kanske inte alls stämmer...).

Vill inte lägga ut några försäljningssiffror eller annan statistik här utan är du intresserad så kontakta mig på [email protected] (ej PM tack). Endast seriösa intressenter.

Butiken säljes som den är vilket inkluderar all kod samt databas med över 8000 filmer i. Säljes till högstbjudande.

Har någon information eller tips om vart man ska vända sig för att nå ut till seriösa intressenter så välkomnas det mycket varmt.

Vet ej om detta placeras i rätt forum, om inte flytta den gärna till rätt.
pikkenix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017