Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Säljes: 1-45x voucher för Earbud (musikheadset) gratis av HappyPlugs.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-12-18, 16:45 #1
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Standard Säljes: 1-45x voucher för Earbud (musikheadset) gratis av HappyPlugs.com

45x voucher giltig fram till den 30 April 2015 för att få en (1) Happy Plugs Earbud Red hemskickad helt gratis (värde 199 kr) direkt av tillverkaren HappyPlugs.com. Går att få musikheadsetet hemskickat över hela världen (se HappyPlugs.com), men vid annat leveransland än Sverige så tillkomer en mindre summa för den extra fraktkostnaden. Full tillverkargaranti i 1 år & 3 års reklamationsrätt för konsumenter direkt hos tillverkaren HappyPlugs.com. Precis som om ni skulle betala med pengar direkt hos HappyPlugs.com

Med ett konsumentvärde på +199 kr passar det utmärkt för tävlingar på facebook, webbsidor, premier, incentive eller som belöning på cashbacksidor med mera. Antingen överlåter ni vouchern eller så beställer ni headsetet åt "vinnaren". Lätt, enkelt & bekvämt direkt via tangentbordet = effektivt. Ni kan även beställa hem headseten till er ifall ni tänkt distribuera dem själva eller ifall det börjar närma sig den 30 April 2015 och ni inte hunnit ge bort dem. Eller ifall ni behöver nya headsets på kontoret så har ni nu chansen till enhetlig utrustning som funkar med Iphone & Android. Jag har testat ett headset själv och det är en värdig ersättare till Apples original hörlurar.

Produktbeskrivning
Happy Plugs Earbud är ett musikheadset med mikrofon och fjärrkontroll som stödjer iPhone, iPad, Android, HTC, Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola, Samsung med mera.
  • 14,8 mm handmade drivers
  • Frequency Response 20 Hz-50kHz
  • Impedance 32+15%
  • Sensitivity 110+3dB
  • Max Input Power 10mW
  • Gold Plated 3.5mm Connector
Se produktbeskrivningen: http://happyplugs.com/product/earbud-red/

Hur funkar det? (Se även bilderna längst ned)
1. Lägg en http://happyplugs.com/product/earbud-red/ i varukorgen.

2. Ange voucherkoden i varukorgen eller kassan.

3. Gå till kassan och ange din leveransadress. Nöjer du dig med vanlig frakt så blir summan 0 kr med vouchern. Då behöver du inte heller uppge något betalningsalternativ eller någon betalningsinformation alls. Klicka på Beställ så får du hem musikheadsetet om några dagar.

Pris: Anbud från 25 kr/st
Svara i tråden (så blir det transparent för alla intresserade) med vad ni bjuder per voucher samt minsta- och maxantal vouchers för budet. Anbud under 25 kr per voucher beaktas inte. Fri prövningsrätt förbehålls. Men i huvudsak gäller högsta bud och vid lika bud gäller anbud med störst antal headset & först lämnade bud.

Inlägget uppdateras ifall voucherna sålts, så står det 45 vouchers här; så finns 45 vouchers kvar. Det är möjligt att köpa ett (1) varuprov per WN-användare för direktpriset 50 kr/st ifall ni vill få hem ett headset och testa innan ni lämnar anbud på fler. Till samma pris 50 kr/st får ni även köpa alla vouchers som vid tillfället finns kvar, max 45 stycken. Skicka bara ett PM med er e-mail; så återkommer jag.

Direktpris:
50 kr/st för alla vouchers som vid tillfället finns kvar, max 45 stycken. Skicka bara ett PM med er e-mail; så återkommer jag.

Skriv exempelvis:
50 kr
Min: 10
Max: 20
Betyder att ni vill betala 50 kr/st för minst 10 stycken, men att ni gärna vill ha 20 stycken om möjligt.

Ifall ingen slår till på det mycket låga direktpriset så utvärderar jag alla inkomna anbud under det nya årets första dagar. Ifall det inte finns ett intresse så får jag väl göra någon kampanj med voucherna själv; de säljs inte för under 25 kr/st.

Voucherkoden skickas per e-mail, (i krypterad fil vid önskemål), efter förskottsbetalning till:
- Svenskt Bankkonto
- Paypal
- BitCoin

Säljs av privatperson. Priserna/ert bud är vad ni netto ska betala.

Referenser
Jag har väldigt goda omdömen på Tradera och en köpare kan få länken till min omdömessida på Tradera och kontakta mig via en aktiv auktion där för att verifiera mitt Traderakonto innan betalning.

Frågor, funderingar; skicka ett PM så återkommer jag.

Vänligast,
Omega Man




Och nej, tänk inte ens tanken. Vouchern på bilderna har jag redan använt :-)


Senast redigerad av Omega Man den 2014-12-18 klockan 16:57
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-25, 14:27 #2
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Inga bud har inkommit; fortfarande finns 45 vouchrar. Lägg ett bud på minst 25 kr per voucher (för fritt antal) som svar på tråden. Så sker försäljning till högstbjudande under årets första dagar.
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-25, 19:46 #3
plura plura är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 244
plura plura är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 244
Innan jag överväger detta vill jag veta, vart kommer koderna ifrån?
plura är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-25, 20:22 #4
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Voucherna kommer ifrån:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/792

Voucherna är fritt överlåtelsebara; alltså inte personliga på något vis. Jag har beställt ut voucherna direkt; de har alltså inte passerat fler personer. Och man kan testa att varje kod fungerar på HappyPlugs.com utan att förbruka den; fyll i den, men checka inte ut.

CocaCola-poängen som använts för att beställa voucherna kommer från en restaurang som köpt in Coca Cola i PET-flaska; men endast serverar gäster i glas. Därav de många koderna. Ytterligare drygt 120 CocaCola poäng ska lösas in, innan kampanjen är över.

Saker som kan vara av intresse:
Film2Home värdekod för valfri film:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/781

Voucher Cirkus Scott Sverige turné 2015:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/789
(Turneplan kommer 15 januari på hemsidan.)

Partykryssning med Viking Cinderella:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/785

1000 kr presentkort hos Apollo:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/805

Alla premier:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/List

Ett exempel på hur man kan tjäna pengar på premierna:
Film2Home värdekoder för valfri film för nya & befintliga kunder:
https://jul.coke.se/sv-SE/Reward/Show/781

Film2Home betalar via Wordon.se 100 kr för varje ny kund som hyr/betalar en film med annat sätt än värdekod inom 45 dagar efter registrering (det finns massor med filmer att hyra från 3kr). Ge eller tävla bort 3 värdekoder (värde 3 x 49 kr = 147 kr) till nya kunder genom att de laddar in spårningscookien och dela ut koderna med hjälp av Wordon:s EPI spårning. Vänta en vecka på att den nya kunden förbrukat sina värdekoder och faller för fräselsen att hyra en film för 3 kr och inkassera 100 kr i provision.
160 koder finns och säg att ¾ hyr en film: 120 x 100 kr =12 000 kr

Film2Home accepterar inte reward/incentive så ni får inte ställa som villkor eller uppmana att de ska hyra en film för egna pengar. Men jag uppskattar att ¾ av mottagarna efter att ha avnjutit 3 filmer infaller i vanan och även väljer att hyr minst en film. Det finns över 1000 filmer att välja på för 3-9 kr; så det är inte en fråga om utbud eller kostnad.

Jag har i dagsläget inte en optimal sida för att göra detta själv.
- Facebook tävling (gilla sidan och skriv en kommentar; ni vet hur det funkar.)
- Cashback eller rabattkodssida (så länge ni inte ställer krav eller uppmuntrar mottagaren att hyra en film för egna pengar samt inte ger någon ersättning för att registrera sig eller hyra en film för egna pengar; alltså bara bjuder på 3 vouchers.
- Skapa egen banner till egen kampanjsida och marknadsför över era sajter.
- Trippel. Sälj något annat som tillåter incentive och bjud på 3 voucher; så blir det en trippel; provision 1 för det som tillåter incentive, provision 2 för Film2Home & goodwill.

Varför just 3 voucher: Det ger ett konsumentvärde över 100 kr, (3 x 49 kr = 147 kr) och är lätt att marknadsföra, tillräckligt för att bli film-biten, men inte så mycket att mottagaren blir så mättad på film; att denne inte köper en film för egna pengar inom 45 dagar.

Utöver en bra ersättning så får sidan även goodwill när ni ger eller tävlar bort saker som konsumenten uppfattar har ett inte obetydande värde; utan någon för dem upplevd motprestation. För att inte glömma bort alla inlänkar ifrån bloggar facebooks med mera som hjälper till för sökmotorrankingen & nya besökare.

Just nu finns:
214 filmer att hyra i 48h för 3 kr.
939 filmer att hyra i 48h för 9 kr.
1264 filmer att hyra i 48h för 19 kr.
726 filmer att hyra i 48h för 29 kr.
141 filmer att hyra i 48h för 39 kr.
31 filmer att hyra i 48h för 49 kr.

Senast redigerad av Omega Man den 2014-12-25 klockan 20:36
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-26, 08:34 #5
epiks avatar
epik epik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 164
epik epik är inte uppkopplad
Medlem
epiks avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 164
Bjuder 25kr på 4 vouchers
epik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-26, 17:00 #6
Bst Bst är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 44
Bst Bst är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 44
Bjuder också 25kr för 4 vouchers.
Bst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017