Visa ett inlägg
Oläst 2005-09-01, 02:01 #3
Webmacs avatar
Webmac Webmac är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Aug 2005
Webmac Webmac är inte uppkopplad
Supermoderator
Webmacs avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Originally posted by mellow@Sep 1 2005, 01:38
Ajdå, att själv "då och då" klicka på sin egna reklam tror jag inte är någon bra idé alls. Om man är nyfiken kan man ju alltid direkt gå till sidan genom att skriva in url'en (den står ju allt som oftast i google-reklamen).

Vet inte hur de är mot kunder som de stängt av men du kan ju alltid försöka maila dom och förklara läget och försäkra dom om att du inte kommer klicka på din egna reklam igen.
Ja har precis skrivit ett välformulerat "förlåt mig brev" och beskrivit min okunskap.
Det är ändå bra att dom är hårda på reglerna det hjälper ju faktiskt oss som är seriösa med reklamen en hel del.
Anledningen till att dom stängt ner just mitt konto beror ju på min okunskap inom hemside underhåll.
Det måste nästan vara mina sitemap expriment som jag höll på med igår.
Men man lär sig något nytt varje dag Kan tilläga att det inte var några extrema summor jag förlorade på nerstängningen.

Det är ju nästan bättre att det hände nu, tänk om man haft några 100 dollars på kontot och dom stängde ner då hade man ju börjat gråta och gnissla tänder.

För övrigt tycker jag google adsense är det smartaste annonseringsprogrammet och hoppas verkligen att jag får ett nytt konto av google teamet.