Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2003
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2003
|
Hej,
Jag har ca 1000 sek på mitt paypal konto och dom skulle jag vilja ha överförda till mitt vanliga bankkonto i handelsbanken, enligt paypal är det inga problem alls, jag testa och angav enligt deras support endast mitt clearingnummer + kontonummer i en följd, några dagar senare står det withdrawal declined eller något liknande, dom drar även 53 sek av mig detta visste jag dock att dom skulle göra om något gick fel och det var därför jag kontaktade deras support mm.
Har i dag även varit i kontakt med mitt lokala handelsbanken kontor och dom säger att jag skall ange swift+clearingnr+kontonr i en enda lång följd, då blir det självklart ett problem igen. Paypal låter mig endast ange 15 siffror eller tecken vilket genast sätter stopp för metoden handelsbanken påstod skall vara den enda korrekta metoden.
Jag är i behov av hjälp nu för jag vill gärna slippa förlora minna 1000 sek som sitter fast på paypal, visst ingen stor summa men många bäckar små.
Någon här som har sysslat väldigt mycket med paypal och då främst paypal -> svensktkonto, gärna också handelsbanken.
Tackar på förhand!
Mvh,
Tom
|