Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-09, 10:41 #14
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av wooper
En fråga till dig jgabor: Hur många stannar kvar respektive lämnar efter provtiden gått ut? Kanske lite *hysch hysch* om exakta siffror men en procentsats kan du väll bjuda på?
Ska jag vara ärlig, så vet jag faktiskt inte... Jag ska fråga, men jag lovar inget svar.

Citat:
Originally posted by -wooper@May 8 2008, 14:58
Surftown kan väll ändå koppla flera domäner till samma konto, både i form av att lägga till nya domäner eller domänalias??
De kör ju trots allt H-Sphere som har en inbyggd funktion för detta. Om det är aktiverat eller inte är en anna fråga.
Det stämmer bra det, och funktionen är aktiverad. Man kan i princip ha hur många domäner som helst knutet till sitt webbhotell. Dock ingår det ett visst antal domänstyrningar i våra olika paket (1, 10 eller 20), och ytterligare domänstyrningar kostar extra.

Citat:
Originally posted by -MikaelS@May 8 2008, 15:54
Jgabor: Vad har ni på Surftown för möjligheter till detta när det gäller IIS (ASP).
T.ex. ISAPI_Rewrite.
Dessvärre har vi inget stöd för ISAPI_Rewrite eller liknande. Har lämnat förslag och begäran om det hos teknikerna, så vi får se vad som händer...

Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Ja dels support, priser och man förstår deras avtal surftown kan ju inte ens formulera sig.
Jag kan hålla med dig om att vår support har varit bristfällig, och vi har flera planerade åtgärder för detta (Project "Support 2.0", som vi valt att kalla det.) Men priser? På vilket sätt är våra priser sämre än t.ex. Bineros? Om man bortser från domäner, där vi valt att inte sälja domäner som en ren förlustaffär... Och du får mer än gärna komma med konstruktiv kritik kring våra avtalsvillkor, jag har ingenting emot att vi skriver om dem för att göra dem mer lättförstådda och kommer driva det vidare inom företaget tills en ändring sker.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat