Citat:
Originally posted by mandg@Apr 1 2008, 16:11
Det sista alternativet jag hde valt är Dell då deras support suger.
Hade en disk som gick i sönder, "teknikerns" förslag var att vi skulle ta ut disken och stoppa in den igen för att se om den fungerande då..kunde ju vara glapp enligt honom...hmm...
Alternativ två enligt honom var just att uppdatera firmwaren på maskinen/disken...hur interesserad är man utav att göra driftstopp..???
Hos IBm är det bara att ringa så kommer den en disk snabbt...alternativt så plockar man en från lagret....
|
De få gångerna jag har behövt ha kontakt med Dells support ang. garantiärenden så har de också blajjat om att uppdatera firmware osv, har även hört det av flera andra jag känner som kör Dell-maskiner... Men säger man att man redan har gjort det så har de alltid direkt registrerat ärendet och kommit och bytt hårdvaran både för mig och de jag har pratat med om just den frågan. Men lite tjocka i huvudet är de allt....