Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-02, 21:54 #43
dannegrun dannegrun är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2004
dannegrun dannegrun är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Par timmar har ju varit out of memory sen Fredags o proinet har ingen support under helger 9-16 mån - fre om ens då... (Den funkar iaf inte) byte blir det för mig med Sämsta supporten någonsin.
Jag kan faktiskt acceptera att man inte har support på helger eller kvällar (om man har informerat om detta på något tydligt sätt, nu gäller visserligen inte ens det i det här fallet förrän det kom inlägg om det på deras supportforum), men det jag inte kan acceptera och gör att mitt tålamod börjar ta slut är att det inte verkar finnas någon sorts drifthantering under kvällar och helger. Jag finner det ganska konstigt att ett webbhotell (som borde ses som ett system som ska vara tillgänglig 24/7 och i detta fallet även garanterar 99,8% tillgänglighet i sina villkor) inte hanterar driftstörningar utanför vardagar 9-16...

Nu driver inte jag webbhotell, men jobbar med internetbank på vardagarna och inte sjutton kan man säga där att vi jobbar inte på nätter om den skulle gå ner. Även om det inte finns kundsupport dygnet runt så finns det folk som kallas in och ser till att internetbanken fungerar igen!!
dannegrun är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat