Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-21, 05:54 #8
cejiel cejiel är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
cejiel cejiel är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Okej anledningen att jag skriver här igen är för att jag fick ett mail av leweb.se för ca 5 månader sen att dom motagit min avanmälan och bad om ursäkt för att det gått så lång tid. jag ringde till infracom lr vad dom nu heter som är ägare men de hjälpte inte ett skit de sa bara att dom hade lagt ut administrationen på ett annat företag. nu sitter jag på min semester på en dator i Bali och får ett jävla mail om att jag ska betala fakura för nästa period. jag som trodde att han skulle stänga ner kontot när de skrev så i svaret till mig. nu har jag skrivit ett mail till dem på deras ticket system och klagat som vanligt har de nu gått några dar utan svar. jag vädjar och ber för att ni håller er undan från detta webhotellet. det öär det mest fruktansvärda och sämsta jag varit me om i hela mitt liv när det gäller dålig kundservice. jag vet att det är biliigt men det ska väl inte va så jävla svårt att svara på ett mail och stänga ner ett konto. om de är nån som känner någon som kan hjälpa mig så hjälp gärna till. och återigen bojkottta allt som har med det företaget o göra. kan dom inte ens ha hand om ett litet webhotell kan dom förmodligen inte så mycket annat heller.
cejiel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat