Hoppla, här kom det lite svar tillslut, kul!
Citat:
Ursprungligen postat av Sven74
Kul approach...
Det svåra blir att snabbt få tillräcklig många användare...
|
Kul att du diggar de! Verkligen, men alla börjar ju från noll någon gång så varför inte min idé.
Citat:
Ursprungligen postat av Herrolov
Eller så köper du ett löpband! :-D
Nej då, jag förstår att det sociala är viktigt och likaså att andas frisk luft. Ingen dålig idé. Men precis som du säger, så bör du fundera ut ett bra sätt att kunna filtrera ut "dåliga element" ur gruppen. Risken finns att människor med helt andra agendor ansluter sig.
Utöver det så gillar jag idén, det låter roligt!
|
Snyggt att få in din länk där!
Härligt med ytterligare en person som tycker om idén. Just nu är vi mest inne på att köra med anonyma konton tills man skapat en "relation". Tanken är typ att man kan skicka en kontaktförfrågan en timme efter att passet har börjat. Då har man förhoppningsvis träffat varandra, och vill man inte ha kontakt behöver man inte svara och förhoppningsvis aldrig träffa den andre igen.
Citat:
Ursprungligen postat av fredrick
Jag tycker att det är en bra idé! Kanske kan du med fördel bygga in en vän-funktion och på så sätt komma runt problematiken ovan.
|
Härligt, blir så jäkla glad av att folk gillar idén!

Precis min tanke, läs precis ovan ditt inlägg så förklarar jag hur mina tankar går, har du andra förslag välkomnas detta givetvis!
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Ska man andas frisk luft så ska man ju hålla sig borta från städerna där man får i sig betydligt mer skräp så snart man rör på sig och då blir det genast glesare med folk
Använder själv inte appar om jag inte absolut måste och gillar inte heller att surfa i mobilen. Jag hade däremot personligen gärna sett en funktion på en löpsajt där man kan se vilka tider det är minst luftföroreningar på just min löprunda.
|
Wow! Den problematiken har jag aldrig någonsin hört någon annan nämna innan i samband med löpning. Har en känsla av att du bor i en större stad en bra bit från Sverige?