Visa ett inlägg
Oläst 2016-09-05, 17:58 #3
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme Visa inlägg
Det jag anser är att ha viljan, glöden och passionen som Linda har är jättebra - men ignoransen tar över och ger det hela en dålig bild. Kommentarer såsom "tycker synd om konkurrenter", "miljarder i omsättning", "30.000 transaktioner i månaden från start" etc etc etc.

Det påminner mig om hur jag själv var för många år sedan - när man inte testat något riktigt stort utan dragit in ett par tusenlappar på affiliate och lyste med självsäkerhet och tanken att man enkelt kan göra nästa Facebook.

För mig handlade det om mognad men då Linda har hållt på med onlineverksamhet i 18 år (vilket också är intressant, då, om det stämmer, så var hon var bland de allra första i Sverige att använda internet och dessutom tjänade pengar på det.. ingen aning hur.), så antar jag att Linda är åtminstonde 30+ och har växt klart - så då är vi tillbaka på antingen total ignorans eller storhetsvansinne pga. tidigare vinster. Eftersom trådstarten börjar med lån på 90.000 så tror jag på det första - men rätta mig gärna om jag har fel!
Jag tycker du förnedrar mig med dina inlägg om att jag är ignorant och har storhetsvansinne.

Du vet inte vilka kort jag har i handen, trots det kommer du till slutsatsen att jag är:
- ignorant
- har storhetsvansinne

Citat:
har hållt på med onlineverksamhet i 18 år (vilket också är intressant, då, om det stämmer, så var hon var bland de allra första i Sverige att använda internet och dessutom tjänade pengar på det.. ingen aning hur.)
- menar att jag ljuger, bara för att du själv var sent ute på internet.

Börjar tröttna på dina förnedringar, det är inte kritik du kör med du förnedrar om och om igen.

Du har ingen aning om vad jag kan, sluta behandla mig som om du kan mer om allting under solen.

Kommer inte fortsätta svara på denna tråd om du fortsätter med förnedringarna.

Och nej, jag är inte intresserad av ett samarbete med just dig, inte ens om du hade 100 miljoner kronor. Jag skulle aldrig anta att någon är ignorant, har storhetsvansinne eller ljuger om när dem började tjäna pengar på internet. Kan inte anta saker om folk jag inte känner, då är det jag som är ignorant.

Barnsligt av mig att svara till dig på detta vis överhuvudtaget, men jag vill att du slutar med förnedringarna, du vet INGENTING om vad jag kan och inte kan.

Senast redigerad av Lindalicious den 2016-09-05 klockan 18:13
Lindalicious är inte uppkopplad