 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 295
|
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 295
|
Hej Fredrik!
Tack för snabb återkoppling! Fick faktiskt svar från supporten gällande detta ärende igår kväll. Enligt dem så har de kontaktat mig vid ett flertal tillfällen men inte fått något svar så de "misstänker att svaren inte nått mig eller hamnat fel på något sätt". Om det nu är så borde man nog titta över kontaktkanalerna eftersom detta också är ett återkommande problem (har hänt mig 2-3 gånger tidigare).
Så till själva ärendet: Enligt uppgift från supporten kommer man nu att kontakta säljaren och be denne skicka in en ny överlåtelseblankett. Utifrån tidigare erfarenhet så kommer då detta ärende att dra ut på tiden ytterligare eftersom det tog 5 veckor första gången detta skulle göras.
Att saker och ting kan gå fel har jag egentligen inga problem med. Det kan hända den bäste. Men det är när det på återkommande basis blir mer fel än rätt som man börjar dra öronen åt sig.
|