SEO är väl aldrig så viktig och tydligt återkopplande som vid Handel online - Ehandel.
En sak som betyder mycket i längden är hur ditt länkträd ser ut, kort rappt och logiskt, eller utbyggt med dina egna interna koder vilka måhända är höggradigt relevanta för dig men totalt irrelevanta för hela marknaden.
Söker du på "Sv Artiklar" så ser du ett exempel på länkträdets genomslag. Länkarna går inte till svenska akademin direkt. Den Länkenergi som kunde använts till annat kanske? Men ett större företag som haft en stark sajt blir lätt hemmablind för det mesta. Att konkurrera med andra om förstaplatsen på IMG_448 eller DSC1444 är väl också annars ett vanligt sätt att slänga bort sina adekvata sidor på. Ta vara på den korta presentation som finns i vart ord och bild. Var inte nonchalant med detaljerna och var artig naken och ren inför booten - som sedan kommer och kollar dig och hur väl det du säger återkopplar till hur verkligheten runt dig upplever att du angör det du faktiskt har sagt.
En SEO konsult som skapar en stark plattform gör sig själv arbetslös, med ett enda undantag om SEO konsulten också är du som driver plattformen och också har mest kunskap om just den marknaden... Kombinationen är ganska svårslagen.
https://seosokmotoroptimering.files....seo-google.pdf
Google Sökmotoroptimering SEO