Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Alla registrarer har naturligtvis olika rutiner, men det normala är att domänen registreras i samma stund som betalning kommer in eller kort efter.
|
Självklart är det så det ska funka. Men nu har det blivit nåt "fel" hos dom. Igen. För typ 100 gången.
Citat:
Angelica
Hej, vad kan jag hjälpa dig med?
kenan
Hej. Jag registrerade och köpte en domän igår via er, och betalade. Pengarna har dragits från mitt konto, men nu när jag loggar in så finns den ej bland mina domäner. Och söker jag efter den, så är det fortfarande ledig
Angelica
Vilket domännamn gäller det?
kenan
Kan du ej se det? Ni har dragit pengarna från mitt konto, och skickat mig e-mail om att den är registrerad
Angelica
Nej, du har flera domäner hos oss
kenan
Ja, men denna finns ej med bland dom registrerade
Men det var endast en jag köpte igår, så du bör se den i så fall
Angelica
Så vilket domännamn gäller det?
kenan
Det är helt sjukt, att ni lyckas klanta till det varje gång alltså
www.*******.se
Angelica
Jag kan varken se att en orderbekräftelse eller en registrerings bekräftelse har skickats till dig
Verkar som att det har blivit något fel vid beställningen
kenan
ok, men ni har dragit pengar från mitt konto igår, varför gjorde ni det?
12.5 kr
Angelica
Har du möjlighet att skicka en skärmdump på betlaningen?
kenan
Du får tro på mig helt enkelt
2016-03-21 Reservation Kortköp MissDomain AB -12,50
Det är från min bank
Angelica
Jag behöver att få se en skärmdump för att kunna lägga till en order, annars behöver du vänta tills morgondagen då min kollega kan gå igenom våra betalningar eller ev kontakta våran bank
|