Visa ett inlägg
Oläst 2015-07-28, 09:48 #12
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Lalamums Visa inlägg
Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö.
Låter man kunderna välja prioritet själv så är jag övertygad om att de flesta väljer "Hög" så det fyller ingen större funktion även om de flesta supportsystem har detta tämligen meningslösa val. Vi har inaktiverat det hos oss just för att det inte gör någon nytta, snarare tvärtom.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat