Visa ett inlägg
Oläst 2015-07-28, 09:14 #11
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Lalamums Visa inlägg
Du är inte ensam, City network har krånglat i över ett år.. Enda anledningen att jag är kvar är pga att jag redan hade betalat för webbhotell..

Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö.

Deras livechatt är nästan aldrig online, och när man väl kommer fram till deras kundtjänst, så kan dem inte svara på dina frågor iallafall. Det enda dom svarar är att de ska skicka vidare ärendet till en mer kunnig kollega eller tekniker.

Bedrövligt är vad City Network är.. Kan inte rekommendera det till någon. Har ni tänkt registrera webbhotell på City network så tänk om..

Blir det problem så kan man inte förvänta sig någon hjälp.
Tråkigt att höra Lalamums. Några korta kommentarer. Yes - från och till har vi haft köer i mailen och det har tagit för lång tid. Vi har inte hållt våra mål där och något som vi jobbar med. Vi har anställt fler personer och jag har sett det gå åt rätt håll.

Telefon och chattider håller vi och tiden som man väntar där är oftast kort. Skall ta upp det att du känner at du skickas vidare för ofta. Det finns självklart frågor som second eller third-line ska ta - det är tanken. Men det skall inte vara varje gång. Räkna dock med att detta kan ske om det är djupare tekniska frågor du ställer.

Tack för feedbacken. Skall föra vidare och se till att det hjälper oss bli bättre. Lycka till med dina tjänster.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat