Visa ett inlägg
Oläst 2015-02-16, 12:33 #5
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Varför då erbjuda support via mail?
Borde ju vara 100 gånger mer effektivt att ta allt den vägen.
.
Med den logiken borde man väl bara ha en enda supportkanal? Det känns inte som en bättre lösning.

Mail är tvärtom ganska ineffektivt, det kommer ofta följdfrågor och det kan lätt bli många mail per ärende. Muntlig kommunikation är mer direkt och kommer alltid att vara överlägsen när det gäller akuta ärenden.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat