Visa ett inlägg
Oläst 2015-02-16, 10:17 #14
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Varför då erbjuda support via mail?
Borde ju vara 100 gånger mer effektivt att ta allt den vägen.

.
Det beror ju helt på hur supportpersonalen blir tillsagda att prioritera, om det är 40 personer i telefonkö samtidigt som det är 100 ärenden som ligger. Hur ska man då prioritera? Många företag väljer nog att ta telefonen i första hand och mailen i andra hand och rensa undan den när telefontiden har gått ner.
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat