Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Det framgår att betalning med kreditkort misslyckades, och detta berodde på vår leverantör DIBS och /eller din bank. Ingen av våra anställda kommer ihåg något samtal från dig, men enligt ticketsystemet så ber vi dig försöka igen, och då svarar du att du redan har försökt och valt annan leverantör, men att att du ringde in och att ingen visste något känner vi inte igen.
Men jag beklagar problemen vi haft med tidigare med dibs, som numera inte har inträffat sedan dessa problem.
|
Hej, 12 gånger (enligt min mail) försökte jag betala men det gick inte och fick tillbaka ett mail med "Vi kunde inte debitera ditt kreditkort automatiskt.
Fakturadatum: 2014-12-08"
Skrev till Er: Hej, kan ni återkomma när det går att betala detta? Tråkigt som förstagångsanvändare av Er att det inte ens går att betala, pengar finns på kontot och kortet är aktivt.
Jag fick inget svar så jag ringde Er och ingen visste något. Vill inte svartmåla, bara påpeka.