Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
|
Vi tar inte backup på databaser över 5 GB för att det skulle sluka för mycket resurser från våra databasservrar. Vi håller dock på att se över och förbättra prestandan på olika sätt där, så gränsen kanske kan komma att höjas.
Den backup vi erbjuder är kostnadsfri, vi tar ingenting för att rulla ut en backup.
@Captain_Thailand: Vi hade en period av ökad belastning i supporten för två, tre månader sedan vid en tidpunkt då vi olyckligt nog hade viss backlogg efter sommaren. Supporten jobbade ner svarstiderna till normala nivåer efter det.
Vad som hänt den senaste perioden är att mängden kundfrågor ökat, samtidigt som ett par av våra mest erfarna supporttekniker gått vidare till nya äventyr. I nuläget jobbar vi för att utöka supporten ganska rejält. Tyvärr tar det lite tid innan vi trimmat in våra nykomlingar till full effektivitet.
Anledningen till att vår supporttekniker var tvungen att säga nej till att tanka ner 10 gb databas till sin dator lokalt och sen tanka upp det till ftp är just att han måste lösa fler kundfrågor. Dessutom kan man som kund hos oss göra exakt samma sak själv via MyLittleAdmin.
MVH
Christer
Senast redigerad av Binero den 2014-12-17 klockan 16:32
|