Citat:
Ursprungligen postat av MrBob
2. Den tekniska aspekten tjänsten bör vi inte diskutera. Dels för att din erfarenhet i frågan är historia som är just historia, dels för att man kontaktar dom och kan prata med en säljare som hjälper med funktioner / varianter som inte går att fixa med själv på hemsidan.
Men...
Framförallt för att sidan / tjänsten är "under construction"!
Förra veckan låg tjänsten nere, någon dag senare fungerade den men dåligt och dom hänvisade till en subdomän på posten.se.
Idag är tjänsten re-directad till http://pwp.posten.se/Sidor/Start.aspx
Så... dom är medvetna om att tjänsten är lite instabil och dom gör något åt saken, så då är det bara att vänta! Det är i sin ordning!
|
Hej MrBob. Jag har använt tjänsten några gånger senaste kvartalet och tjänsten som sådan är bra. Men däremot har det tekniska strulat hela tiden. Posten säger att de jobbar på det men jag är tveksam till att de kommer lösa det inom kort. Jag använder även kundportalen och där har det strulat över ett år. Svaret jag har fått är att de ber om ursäkt och att de jobbar på problemen. Men som sagt, så här har det varit över ett år. Jag fattar inte att de tar driften på ett större ansvar.