Visa ett inlägg
Oläst 2014-11-18, 16:17 #2
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Brianorchard Visa inlägg
Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner . Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.

Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten. Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.
Hejsan Edward på Online Group!

Tack för ditt svar på feedback till oss, jag tycker det är väldigt fult att sitta och smutskasta en gamla kollega och en konkurrent under ett påhittat namn på ett öppet forum.

Vi uppskattar alla typ av feedback när det sker på ett professionellt sätt, men detta anser jag inte ens värt att besvara när vi ser detta som lögner och smutskastning.

Mvh, Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat