Visa ett inlägg
Oläst 2014-07-27, 00:57 #15
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar

Reg.datum: Jun 2012
@ Lancelot, det är verkligen tråkigt att höra det du har varit med här, rätt har du, fel hade servicechefen, han hade inte rätt att bete sig på det sättet.

Hur som helst, jag hade skickat ett mejl direkt till NetOnNet och förklarat det hela på ett snyggt sätt samt hota med att det blir en del dålig PR ifall de inte hanterar ärendet på ett annat och rätt sätt, skriv även ett meddelande direkt på deras facebooksida, då menar jag ett pm och inte offentligt på deras wall. De som sköter deras Facebook, Twitter m.m är där för att svara och ansvara för företagets rykte.

Att hänga ut NetOnNet på 50 olika forum för att en usel person (servicechefen) inte skött sitt arbete är orättvist tycker jag.

Tyvärr så har ofta företag bra och dåliga personal, du säger själv att de på KC var trevliga och ville hjälpa till, där ser du, det finns bra och mindre personal på alla företag.

Man bör inte hänga ut företag bara för att EN person på det stället hade en dålig dag.

Självkalrt ska du begära ersättning för den tid och kostnad du la på det här men gör det snyggt det funkar oftast.

Min åsikt, gör precis som du själv ser passande.

Mvh
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat