Citat:
Ursprungligen postat av Danne Vendel
Jag har sällan sett någon skylla ifrån sig så till den milda grad som du gör. Din attityd att "du/ni har rätt, andra har fel" är beklämmande och jag är ÄNNU gladare att jag valde att inte bli kund hos er.
|
Jag vet inte riktigt hur du får ihop det, jag har aldrig sagt att du har fel, eller att du inte har haft de fel du har haft, jag har ENBART redovisat orsaken till felen, och svar JA, jag anser att vi har en hög arbetsbelastning generellt för vårt nya system som ska implementeras under nästa år, samt underhåll av vår nuvarande egenutvecklade plattform som håller hög prestanda, och jag anser detta var en av några rimliga orsaker till att vi inte hunnit med att testa så att fel inte finns på hemsidan. Och ja sa ju tom att det var en miss av oss med captchan på formuläret. Jag när jag säger onyanserat menar jag att du enbart tar upp allt negativt, inkl. angående mig personligen utan att lyfta fram en enda positiv sak eller möjlig ursäkt för de fel du stötte på, och som sagt. Jag har aldrig sett någon tidigare på wn såga ett webbhotell till den milda grad pga fel på huvudsidan som du gör utan att ens blivit kund, och då har jag varit medlem här väldigt länge.