Visa ett inlägg
Oläst 2013-12-23, 18:33 #1
Yllas Yllas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Yllas Yllas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Tycker nästan att du börjar bli pinsam i din smutskastning mot Daniel, han besvarar din kritik och dina åsikter på ett helt normalt sätt.
Tycker inte han har taggarna ut på något sätt.
Ser inte hur saken kan bli bättre av att han skulle svara:
"Förlåt förlåt vi har gjort fel och ska åtgärda det. Förlåt att vi inte kunde tillfredsställa dig just vid det tillfället."
Finns det en förklaring av att man flyttar sin sida tex så är det ju det som är förklaringen till varför det blivit fel....

Tycker nästan du ska be om ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Vendel Visa inlägg
Ja du. Du verkar ha väldigt svårt att ta kritik. Föredrar istället att skylla på allt möjligt utan att begripa att de omständigheter du oftast skyller på är skapade av er själva. Ingen annan. Förstår du verkligen inte hur illa det ser ut?

Du anser att mina iakttagelser inte är "trovärdiga" för att jag gav upp efter att ha försökt registrera mig 5-6 gånger under ett dygn med ett formulär som sparkade bakut (captcha-felet) och lika ofta inte ens kunde nå er webbplats p.g.a. "bad request" och annat (som inte alls pågick "några timmar" som du skriver utan under minst ett dygn).

Dessutom tycker du inte att jag ska redovisa mina synpunkter "öppet" (dvs i det här forat).

Ganska pinsamt, faktiskt.

Och ja, för mig framstår ni som slarviga och det fick mig att välja bort er. Och efter att ha läst dina inlägg i den här tråden har jag fått ytterligare skäl.

God jul själv. Och, under helgerna, passa gärna på att fundera lite över hur din attityd att skylla ifrån dig och bemöta kritik kan uppfattas....
Yllas är inte uppkopplad