Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-29, 15:57 #28
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Jag har personligen ingenting med Cloud Royale att göra. Det inlägg som du refererar till skrevs av mig till stor del utifrån information på Cloud Royales hemsida. FS Data erbjuder inte "en riktig molntjänst", så jag förstår inte riktigt din anklagelse.

Om man har en kommentar till ett specifikt blogginlägg hos FS Data så erbjuder vi en kommentarsfunktion i vår blogg. Kommentarer som inkommer där brukar besvaras snabbt av mig. Den här forumtråden såg jag först under lunchen här idag och jag hade inte besvarat den om det inte vore för Danielos lustiga teorier.
Det där är ju bara rent trams. "Cloud Royale är en del av FS Data" står det på hemsidan och infrastrukturen står väl i era hallar? Jag bryr mig personligen inte om ifall det är du, Jonathan nummer två eller någon annan som svarar för företagets räkning men jag tycker att kunder förtjänar att få veta vad en "riktig molntjänst" är.

Jag föredrar att diskutera saken här på WN där det finns en större och bredare läsarskara, där ni inte har någon kontroll över vad som skrivs och där kommentarer och diskussioner inte riskerar att försvinna. Du själv har ju exempelvis raderat ett stort antal kommentarer på din egen blogg där du och City Network-Johan diskuterade just molntjänster i en ganska hätsk ordväxling.

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Garanterat? Det är inte vad jag minns från Loopia. Vi anställde mycket hellre nördar, hackers och hemmaknackare än akademiker. Men ja, om du garanterar det så. Nog om det i denna tråd som sagt.
Det här är väl i så fall ett tecken på en ganska osund inställning i branschen? Akademiker ser ner på icke-akademiker och vice versa. Det blir lite som en samling vuxna barn av det manliga könet i 20-30-årsåldern som väljer ut de som får vara med och leka i sandlådan Det bästa är väl ändå en kombination av bägge världar? Den svenska webbhotellbranschen skulle garanterat få en högre status och hålla en högre generell kvalitet då. Erfarenhet är aldrig av ondo och en högre utbildning är aldrig av ondo.

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-29 klockan 16:05
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat