Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
... Inte heller ni på FS Data verka vilja förklara vad som gör Cloud Royale till "en riktig molntjänst" till skillnad från andra svenska tjänster trots att jag misstänker att det var du själv som skrev åtminstone lejonparten av det blogginlägget 
|
Jag har personligen ingenting med Cloud Royale att göra. Det inlägg som du refererar till skrevs av mig till stor del utifrån information på Cloud Royales hemsida. FS Data erbjuder inte "en riktig molntjänst", så jag förstår inte riktigt din anklagelse.
Om man har en kommentar till ett specifikt blogginlägg hos FS Data så erbjuder vi en kommentarsfunktion i vår blogg. Kommentarer som inkommer där brukar besvaras snabbt av mig. Den här forumtråden såg jag först under lunchen här idag och jag hade inte besvarat den om det inte vore för Danielos lustiga teorier.
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
... de VD som lyckats som du nämner ändå garanterat har omgett sig med kunnigt folk som ofta har akedemisk utbildning.
|
Garanterat? Det är inte vad jag minns från Loopia. Vi anställde mycket hellre nördar, hackers och hemmaknackare än akademiker. Men ja, om du garanterar det så. Nog om det i denna tråd som sagt.