Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Det här är bara början av den värld du förespråkar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17887028.ab
Jag finner ingen anledning att svara på allt annat dravel du kläcker ur dig då det redan har gjorts av mig och många andra i så många trådar att det räcker att fylla en bok.
|
Fast då kan du väl hålla med mig att dom rika bör få bli undantagna och få skattefrihet för ett rättvist samhälle. Så får övriga hantera sin välfärd på sin egna nivå.
Sedan Aftonbladet, haha bara gråtande och påhittade saker där. Aldrig någon bakomliggande fakta.
Står inte exakt vad dom ville ha i försäkringen, samt är väl rimligt kanske kräva andra villkor eller högre premie för viss risknivå.
Och finns rätt många olika försäkringsbolag, inte så man kan kräva att ett visst försäkringsbolag ska acceptera alla typer av kunder.
Står ingenstans att alla försäkringsbolag hade nekad försäkring utan endast ett bolag endast, så det är bara en gnäll artikel.
Och står ju även "Flera andra försäkringsbolag uppger dock för Aftonbladet att de slutat att använda BMI som mått på barnens hälsa." så varför vara en gnäll fitta då och inte gå till annat bolag istället för gråta för en tidning.