Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-07, 17:08 #6
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Diverge Visa inlägg
Kan inte annat än instämma med TS.

Jag hade ett antal siter på Servage och hade ganska mycket gott att säga om dom, fram tills för typ ett år sen.

Samma sak, dom fimpade kontot, kommer inte ihåg om jag fick nån vettig förklaring men intrycket jag fick av supporten var att dom knappt kunde skilja på webserver och telefonen dom pratade i.
Kom inte åt FTP:er, databaser nada utan ett antal jävligt arga samtal.

Tycker att som ganska trogen kund borde dom åtminstone kunna motivera varför kontot blivit låst.
Hej Diverge,

Kan inte annat än att be om ursäkt för detta, absolut ska det inte behöva gå till på det sättet. Jag kan ta fram ursäkten till vad som hände, ett konto ska absolut inte kunna avslutas utan att vi säger exakt anledning och orsak. Dessutom så ska vi alltid kontakta kunden innan vi stänger ner er så att vi inte bara stänger av viktiga livesidor.

Om du kontaktar mid direkt så ser jag till att vi kollar historiken och tar fram exakt varför du blev avstängd förra året.

Med vänlig hälsning, Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat