Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-29, 11:42 #8
altruixms avatar
altruixm altruixm är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 629
altruixm altruixm är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
altruixms avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 629
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Gud vilken jobbig kund. Han vägrar att besvara frågor kring hur produkten fått skadan, istället hotar han och påstår att vi försöker slingra oss ur vårt ansvar som säljare.

Skickade ett sista mejl till kunden då jag sade att vi kan skicka ut en ny produkt i goodwill om denne blir nöjd. Orkar inte dalta med en missnöjd surpuppa som vet att han gjort fel och vägrar att besvara frågor.
Helt rätt. Kunder är människor och vill han inte förstå ert ställningstagande är det bara att glömma bort han. Om negativ kritik skulle komma på nätet torde ni ha starka kanaler för att bemöta kritiken.
altruixm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat